Ruilen of retourneren

Niet 100% tevreden over je artikel en wil je het ruilen of retourneren? Dat kan! Dit zijn de spelregels en werkwijze:

Spelregels
- Stuur de artikelen retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling
- Artikelen dienen in de originele staat, ongedragen, ongewassen en met aangehecht prijskaartje teruggestuurd te worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
- Voorzie het pakketje of de envelop van de originele faktuur met daarop duidelijk aangegeven wat je wilt retourneren of ruilen en welke artikelen je ervoor in de plaats wilt hebben.
- De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Wanneer je een artikel omruilt voor iets anders, sturen wij de ruilorder (na ontvangst van de retourzending en een eventuele bijbetaling) kosteloos naar je toe.
- Artikelen gekocht in de uitverkoop met 30% korting kunnen geretourneerd worden. Je ontvangt dan een waardebon voor het aankoopbedrag.

Hoe ga je te werk?
Je retour of ruiling hoeft niet aangemeld te worden via de site of email. Geef op de bijgesloten faktuur aan welke artikelen retour komen, welke je wilt ruilen en waarvoor. Stuur de kleertjes, samen met de aangepaste faktuur, in een voldoende gefrankeerde envelop of pakket naar onderstaand adres. Heb je vragen dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Je ontvangt een bericht zodra de retouren bij ons binnen zijn en zijn verwerkt. Mocht, in geval van een ruiling, een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn dan laten we dat zo spoedig via de mail weten.

Retouradres:
Billy & Lilly t.a.v retouren <ordernummer>
Groenekanseweg 246-d
3737 AL Groenekan

Geld terug / waardebon
Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 werkdagen naar je teruggestort op het rekening nummer waar de oorspronkelijke bestelling van betaald is. Voor kleertjes die met 30% korting of meer zijn gekocht ontvang je een waardebon.

Tip!
Wanneer het artikel dat je terug wilt sturen in een envelop of platte verpakking past, kun je dit met briefpost terugsturen. Dit scheelt qua kosten, maar houd er rekening mee dat het dan niet traceerbaar is. 

Vragen?
Kom je er niet uit of heb je vragen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of via de telefoon.